Shop Mobile More Submit  Join Login
Because Im A Girl by SoWhatImASlut Because Im A Girl by SoWhatImASlut
This is what :iconbuck3: made for me in a commission she said it was ok to post on my page.

So PLEASE COMMENT TELL ME WHAT YOU WANNA DO TO HER AND WHATEVER!!! and leave suggestions on what she might be thinking! (or doing)

Also I CANT request critique but leave yours in the comments below please!

Give Me A Name, And Feel Free To Edit Her Make Her Bigger Smaller Or Whatever Jus Lemme Kno!
Add a Comment:
 
:iconyngbuck22:
yngbuck22 Featured By Owner Dec 31, 2011
Great pic though I think the left boob is saggin a little to much to the left. But still hot lady
Reply
:iconloreshaper-kethal:
loreshaper-kethal Featured By Owner Jul 22, 2011
ah, what the heck, i'll say something.

umm... i like this pic. and... that's about it really. (yeah, i know, i fail at perversion, mostly because i'm refined gentleman and overly-sappy all of the time... by choice though, that's just who i am.)
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 24, 2011
Ok :)
Reply
:iconloreshaper-kethal:
loreshaper-kethal Featured By Owner Jul 24, 2011
heh.... ^^;
Reply
:icondantesparda90:
Dantesparda90 Featured By Owner Jul 18, 2011
I'd just want a kiss on the lips... shela *her name* could take it from there
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 18, 2011
yes and ok.
Reply
:icondantesparda90:
Dantesparda90 Featured By Owner Jul 18, 2011
to light? would you like more hardcore things... because i don't really know how to pleasure a woman
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 18, 2011
no its fine lol
Reply
:icondantesparda90:
Dantesparda90 Featured By Owner Jul 18, 2011
oh thanks... but would you mind telling me what pleases a woman the most?
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 18, 2011
haha for me sex.
Reply
:icondantesparda90:
Dantesparda90 Featured By Owner Jul 19, 2011
lol I suppose it is very pleasurable
Reply
:icontghawk555:
tghawk555 Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Writer
She looks like a Bridgette to me. Not sure on a middle or last name, though.
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
i like that name!
Reply
:icontghawk555:
tghawk555 Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Writer
Huzzah!

...So, why are you a "slut," anyway? =P
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
its an opportunity i couldn't pass up!
Reply
:icontghawk555:
tghawk555 Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Writer
O__o

...What kind of opportunity, exactly?
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
lol im a good looking girl what can i say!
Reply
:icontghawk555:
tghawk555 Featured By Owner Jul 15, 2011  Hobbyist Writer
Ahahaha, not much more than that, I guess!
Reply
:iconlectricshaver:
lectricshaver Featured By Owner Jul 14, 2011
I would increase the size of her right breast. I would like to give her a pregnant belly, but I think you may have enough of that type of work.
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
Accually No If You Wish To Draw Her Like That Please Do!
Reply
:iconlectricshaver:
lectricshaver Featured By Owner Jul 14, 2011
If only I had the ability, and my friend,:iconkoimanzx:, does not have photoshop.
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
well u should still try! id love it!
Reply
:iconzededd:
zededd Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
why not :P i'll join in :)
I'd call her carly, and, depending on how she would take it, tie her up and impregnate her with something alien and not human or let her into the tank with it... rapid alien pregnancy in a matter of days...
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
^^ she would like that!
Reply
:iconzededd:
zededd Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
oh goodie :P
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
Yapp
Reply
:iconzededd:
zededd Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
well, if you ever want to have that kind of thing made in 3d, it's my speciality :P prices start as little as a dollar or 10 DA points
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
ill PM you.
Reply
:icondigirelix:
DigiRelix Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I kno what she's thinking. (I'd do me) XD
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
HAHA YES!
Reply
:iconninjaheart:
NinjaHeart Featured By Owner Jul 14, 2011
I'd like her to be naked in the next pic, esp. with that come-hither look she has.
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
Me too im someone can draw her...
Reply
:iconaznmega:
AznMega Featured By Owner Jul 13, 2011  Student General Artist
Her left breast is bigger than her right one...
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
damn plastic surgery! lol nah its the angle.
Reply
:iconaznmega:
AznMega Featured By Owner Jul 13, 2011  Student General Artist
is the left going towards us?
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
:D
Reply
:iconbritish-rage:
British-Rage Featured By Owner Jul 13, 2011
To me she's thinking 'my tits and ass are about to get huge, and I'm going to fuck you like crazy'

I think Leanne Taylor for a name
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
She would prolly like that and nice name.
Reply
:iconthedarkneon:
TheDarkNeon Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist General Artist
Hmmm...mmmhmmm...uhh..huh...ok. I gots a name.

June Vallory Nikati
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
Hmmm Very Interesting!
Reply
:icongothicsora:
GothicSora Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist Writer
That's defiantly a come hither stare. And I defiantly wanna "wrestle"
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
Haha I bet!
Reply
:icongothicsora:
GothicSora Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist Writer
Maybe a little food in bed
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
Shed Prolly Like That.
Reply
:icongothicsora:
GothicSora Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist Writer
Even if it messy?
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 13, 2011
Haha Shed Prolly Eat It.
Reply
:icongothicsora:
GothicSora Featured By Owner Jul 14, 2011  Hobbyist Writer
Perhaps later we could go out to the hills and make some hikers days more interesting.
Reply
:iconsowhatimaslut:
SoWhatImASlut Featured By Owner Jul 14, 2011
Im sure she like that too!
Reply
(1 Reply)
:iconsadmanofshadows:
sadmanofshadows Featured By Owner Jul 13, 2011  Hobbyist General Artist
Mallory Quartz should be her name...
In my opinion she's giving the kind of look that says, "like what ya see?" which could easily lead to her boobs billowing forth out of that bra.
What i would love to see happen is that same thing but to her hind quarters...
cause i'm a big fan of that.... just sayin...
Reply
Add a Comment:
 
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
July 13, 2011
Image Size
165 KB
Resolution
441×690
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,436
Favourites
99 (who?)
Comments
72
Downloads
124
×